banner image
banner image

whats movies online free



mama, stric jonas je stigao.-ne, danas nije utorak. ali, tu je. kad se naå¡ kralj vratio,nakon njemaäke kapitulacije iz egzila u norveå¡ku? 7. lipnja, 1945.



whats movies online free

whats movies online free, kad je norveå¡ki parlamentodrå¾ao prve izbore nakon rata? 6. srpnja... -ne pogaä‘aj. 3. kolovoza... u kolovozu... 12. kolovoza, 1945.


morate mu viå¡e pomagati. reä‡i ä‡u tvojoj å¾eni da je on tvoj sin. neka ti onda nabroji ostatak obitelji. onda me viå¡e nikad neä‡eå¡ vidjeti. stani, molim te. äœekaj. ne. jonas. ne. jonas. ne. mama. mama?


mama, hajde.moramo otiä‡i odavde. mama, hajde. otvori vrata. mama, hajde. otvori vrata. mama. mama. ne. ne ostavljaj me. ne... dobro jutro.


prokletstvo. harry hole? bok. svuda je truleå¾, bojim seda smo naiå¡li na gljivice. aspergilus, otrovne i patogene. vaå¡ pazikuä‡a me pustio da sredimstan. sve te ploäe treba odstraniti. isuse, posvuda su iznad vaå¡eg kreveta.moå¾ete li negdje drugdje prespavati? ovdje je zrak tako loå¡...satrat ä‡e vam zdravlje. krasan roä‘endan, oleg. harry.otvaranje u 18:30.


ne smetam? znate li emanuela vigelanda? rad braä‡e uvelike jebio pod utjecajem oca, koji se propio i imao izvanbraänodijete s mlaä‘om å¾enom. da, prava tragedija.nisam to znao. kod svakog umjetnika se oäituje... trajna tema izvrnute i izdane ljubavi. dobra vijest je å¡to u ovojnovoj verziji evisync-a, od verzije 3.6 do verzije 4.0,


moå¾ete osobno poslati podatkena posluå¾itelj... preko mobilne mreå¾e. evisync ä‡e automatskiubaciti sve nove podatke... na vaå¡ srediå¡nji policijskiposluå¾itelj, svakih 12 sati. takoä‘er smo unaprijedili programza skeniranje otisaka prsta. primijetit ä‡ete da se otvarapuno brå¾e nakon skeniranja. ali, molim vas da tiotisci budu jasni i vidljivi. ako äesto iskusite loå¡e skeniranje... to je zato å¡to suvaå¡i otisci loå¡e skenirani. to mora da je poå¡ta od cijelog tjedna.


jesam li å¡togod propustiotijekom izbivanja? moj stric je umro. -kako se drå¾iå¡? o odsutnost se formalno i pisanim putemmora izvijestiti, bez obzira tko si. uäini to naknadno,ali ja te viå¡e neä‡u pokrivati. sredit ä‡u ja to. trebam neki sluäaj. -ispriäavamse za nisku razinu kriminala u oslu. drå¾i se ti priäe o stricu. dragi policajäe, tako se stvarnomoå¾ete smrznuti do smrti. dok ste leå¾ali tamo,ja sam pazio na mamu.


dok ti ovo budeå¡ äitao,napravit ä‡u joj snjegoviä‡a. otjerao si mi muå¡terije.-nisam zaboravio olegov roä‘endan. kupio sam mu karte za koncert. å to ste radili?-odveli smo ga na pizzu. nedostajeå¡ olegu,ne slaå¾e se s mathiasom. a ti? neä‡u odgovoriti na to.å½eli sresti svog pravog oca. mislim da joå¡ nije spreman na to. hvala ti å¡to si me dopratio kuä‡i.


vidimo se na tekmi. reci olegu...da mi je å¾ao å¡to nisam doå¡ao. noä‡as ä‡u kasno doä‡i kuä‡i.nedostajeå¡ mi. nedostajeå¡ mi.kad ä‡eå¡ biti kod kuä‡e? snjegoviä‡. snjegoviä‡! slikat ä‡u ga. predivan je, duå¡o. daå¡ mi svoj å¡al? -hoä‡eå¡ moj å¡al? rekao sam ti da moram iä‡i u osam.-a ja tebi da moram pomoä‡i uäeniku. na spavanje! laku noä‡. ne, hvala.


ovo je prostorija za puå¡enje. -da,ali samo tu se mogu koncentrirati. ja sam katrine bratt. -harryhole. -znam tko si. mi... prouäavali smo tvojesluäajeve ubojstava u å¡koli. nisam imao pojma da su dotle stigli.-da, pripadaå¡ meä‘u legende. ne poznajem te. -ne, nova sam.prebaäena sam ovamo iz bergena. ustvari, stavili su me u tvoj ured. zdravo. dobro, gdje da te odbacim?idem uzeti izjavu. nema veze, ne å¾urim se. -zaå¡tonemaå¡ auto? -nemam vozaäku dozvolu.


nestale osobe? -da, neka å¾ena.izvjeå¡taj je upravo stigao. ovaj ureä‘aj se zove evisync...snimat ä‡u vas s njim. -znam. hoä‡ete li mi sve ponoviti? -vidjelasam josephine u vrtu, u pidå¾ami... i pomislila: "å to radi vani,na takvoj hladnoä‡i?" poå¡la sam je pitati, a ona jerekla da ne moå¾e naä‡i majku. pokuå¡ala sam nazvati njenogoca, ali je oäito na poslovnom putu. grad bergen, devet godina ranije koliko dugo je veä‡ nema?-dva dana. rekla je da ide kod prijatelja,ali nikad se nije vratila.


zaå¡to si doå¡ao k meni?suspendiran sam. -jer si mi prijatelj. i odliäan istraå¾itelj. ne å¾elim da itko drugi saznaza ovo,ne å¾elim joå¡ na policiju. reci mi, jel' se tvojaå¾ena viä‘ala s nekim? pregledao sam njene raäune. iå¡la je kod ginekologa.-to su sjajne vijesti, frederick. veä‡ tri godine ne spavamo zajedno. dobili ste birte becker.molim, ostavite poruku. dobili ste birte becker.


zdravo, g. mago. mogu li sjesti? sjajno ti je ovo mjesto. jesi ovo sama napravila?-mama mi je pomogla. je li bila dobroraspoloå¾ena kad je doå¡la kuä‡i? a tvoj tata? opet je bio bijesanjer je mama zakasnila. je li nazvala da kaå¾e da ä‡e kasniti? moj tata ne dopuå¡ta da imam telefon.


nije nazvala kuä‡i? je li on äesto ljut? je li tvoja mama bila tuå¾na...kad bi tata bio bijesan? jesi li je vidjela kako plaäe? -ne. ali, vidjela sam kako tata plaäe. -kad? prije par veäeri, i on je mene vidio. å to je onda napravio?-zakljuäao se u kupaonicu. gdje je bila mama kad je on plakao? otiå¡la je. -prokletstvo.


govorim li s birte becker?nazvat ä‡u ja vas. bolje da krenem, hvala ti.-plakao je proå¡li tjedan. zaå¡to si napravila snjegoviä‡ada gleda prema kuä‡i? -nisam ja. hoä‡eå¡ li kavu ili neå¡to drugo? -ne. ne å¾eliå¡ me odvuä‡i u krevet,zar ne? -ne. -hvala bogu. vratit ä‡e se ona, sigurno ima aferu. ostavila je kaput i torbicu kodkuä‡e, a vrata su bila otvorena. äœak i da imaå¡ aferu, ne bisamo tako ostavio dijete. harry, ona nije jedina.ovo je hege dahl.


nema je veä‡ 2 tjedna. istih godina,s malom djecom. u nesretnom braku. popriäaj s muå¾em. 411 za centralu?centrala, äujete li nas? recite, 411.-mi smo na mount ulrikenu. izgleda kao ubojstvo, odrasla å¾ena. teå¡ko se vidi odavde,ali ima mnogo krvi. djeca iz å¡kole su je pronaå¡la. imam problem, rafto se pojavio.-å to on radi tu, suspendiran je? da, reci mu to.


djecu smo poslali kuä‡i. pozovite podrå¡ku za å¾rtvei neka netko nazove roditelje. jedno od djece je äulo nekizvuk i poå¡li su pogledati å¡to je to. sluå¡aj, john. smiri se. vaå¾no je da odgovoriå¡...-tko je glavni? -svenson. postaje sve gore,rafto je upravo stigao. super, pijandura i nesposobnjakoviä‡.razdvojite ih. vidjet ä‡u å¡to mogu uäiniti. kuda si krenuo?


rafto. zatvoreni smo -nema veze. imaå¡ neå¡to od mene. -nije tvoje. zaboravljeni sluäaj.imam dozvolu, ti nemaå¡. u å¡to ä‡eå¡ me uvaliti? eli kvale. priäaj mi. bila je udata. imala je troje djece. 12. studenog, prijeå¡est godina, nestala je. na dan njenog nestanka je snijeå¾ilo.


hege dahl nestala je 8. studenog.na dan njenog nestaka je snijeå¾ilo. niå¡ta neobiäno, ipak je zima. -a sadi birte becker. veäer kad je nestala... snijeå¾ilo je. -da. mislim dasnijeg koji pada aktivira ubojicu. sve su bile udane i imale djecu. priäala si s filipom beckerom? u 9 od 10 sluäajeva, krivi su muå¾evi. ispitan je, ima ävrst alibi.bio je 160 kilometara daleko. jesi li å¡to jela? -ne. gladna sam. 28.-og, odbojka.josephine je imala utakmicu.


treä‡eg, 'ruäak s f'.ruäala je s prijateljicom fridom. ne vidim smisla u ovome-neä‡u vas dugo zadrå¾avati. devetog, vetlesen. on je lijeänik. desetog, yoga. -znate lizaå¡to je iå¡la kod njega? kod koga? -dr. vetlesena. ne. -deseti, yoga. postoji li neki prihvatljivi razlogtako iznenadnog nestanka vaå¡e å¾ene? vaå¡ brak.je li sve bilo u redu? je li tko od vas dvojeimao aferu? -tata, doä‘i.


obeä‡ao sam joj da ä‡emo pronaä‡i majku. samo da uzmem kaput, duå¡o.-doä‘i van, tata! uä‘i. mislila sam da se neä‡eå¡ sjetiti. joå¡ te gnjavi? popriäat ä‡u s njim. veäeras se samo å¾elim zabaviti. nedostajeå¡ mu.-zdravo, harry. baå¡ mi je drago. oprosti å¡to kasnim, draga. jesi li å¡to pojeo? -ne, kupit ä‡uneå¡to kasnije. - nemoj, ima ovdje.


hot dog ili hot dog.-moå¾e hot dog. -harry? pojest ä‡u neå¡to kasnije s olegom. pa, kako si? -dobro, pomalo umorno. previå¡e radiå¡, zar ne? ne mogu spavati. uzmi valzetet ponekad. to je neå¡to novo,pomoä‡i ä‡e ti da zaspiå¡. mogu ti ga odmah prepisati.-stvarno? -da. -preko toga? ne dozvoljava mi da potraå¾im svogoca. -tvoja majka odluäuje o tome.


ne sluå¡a me. -zabrinuta je za tebe. misli samo na sebe.-ne, samo na tebe misli. zato je mene otkantala,ja sam loå¡ primjer. zabrinuta je. -zaå¡to?-jer si otiå¡ao od kuä‡e. jer si pio. oäitat ä‡eå¡ mi bukvicu zbog pijanstva? ne budi seronja. tvoja majka kaå¾e da sesprema neki izlet za sinove i oäeve? iå¡ao bih s tobom, ako å¾eliå¡.-nisi joj viå¡e deäko.


pa, å¡to? å½elio bih da ideå¡. siguran si? dobro. -kakvo je to iznenaä‘enje? pogledajmo. kolegas posla mi je dao karte. hitna poruka za harryja imaå¡ poruku. -mogu li pogledati? moram nazvati. ostat ä‡eå¡ ovdje? harry, nestala je joå¡ jedna å¾ena.ovaj put u geilu.


to nije naå¡e podruäje.-mislim da moramo pogledati. dolazim za dvije minute, vaå¾i?njen muå¾ je traå¾io izriäito tebe. bok. -nisam vas oäekivalatako rano. -neå¡to je iskrsnulo. bok, harry. -kakav je bio koncert? da, baå¡ je bilo zabavno. popriäali smo, voditä‡u ga na izlet sinova i oäeva... onaj... vidimo se. -vaå¾i. odvezi me kuä‡i, idemo sutra ujutro.


tko je prijavio nestanak?-njen muå¾, sinoä‡ oko 20:05. sylvia ottersen, 33 godine. samozaposlena, dvaputse udavala, nema djece. mogu li vam pomoä‡i?-da, mi smo iz policije, iz osla. primili smo dojavu o nestanku.-tko je nestao? sylvia ottersen.-ja sam sylvia ottersen. vi ste sylvia ottersen? zaå¡to jevaå¡ muå¾ prijavio da ste nestali? nemam pojma, on baå¡ nijetip za takve å¡ale. -je li ovdje? -ne. otiå¡ao je na postaju po moju sestru.


mora da je neka greå¡ka. nismo znali gdje ste,pa smo uå¡li u kuä‡u. iskljuäio sam vam glazbu,ispriäavam se zbog toga. hvala vam. samo da pitam, jeste lisamo vi i muå¾ ili imate djece? ne, samo nas dvoje. hvala. å to to izvodiå¡? znaå¡ tidobro o äemu ja to priäam. zvao si policiju i prijavio mojnestanak. misliå¡ da je to smijeå¡no?


zar ti joå¡ nije jasno? gotovo je.ne å¾elim te viå¡e vidjeti. to nije bilo tvoje dijete, veä‡ moje.ako opet nazoveå¡, nazvat ä‡u policiju. hk za dc bratt? -da, recite. imamo prijavu o nestankuå¾ene po imenu sylvia ottersen. ona je dobro, upravo smo otiå¡li od nje. poziv je zaprimljen prije dvije minute. njen muå¾ je izriäitotraå¾io istraå¾itelja holea. kako... -okreni auto natrag. oprostite å¡to se vraä‡amo, gä‘o. ottersen.å½elimo se uvjeriti je li sve u redu.


ja sam ann pedersen. sylviaje moja sestra, mi smo blizanke. tko ste vi? je li ovo dovoljno? -da, nastavite. jeste li naå¡li hagena?-na veäeri je, u gradskoj vijeä‡nici. drå¾ite ävrsto, ako moå¾ete. bila je slobodni strijelac. oduvijek je voljela muå¡karce,joå¡ otkad smo bile klinke. bila je dobra osoba. nikome ne bi naudila, takva je bila.


znam da vaå¡a sestra nije imala djece. ali, äudno je reagirala kadsam je pitala... -bila je trudna. nije bila sigurna tko je otac. uzeli su joj dijete prije par tjedana. ovuda, molim. hvala vam. dame i gospodo, predstavljamvam naå¡eg poäasnog gosta... kralja industrije, filantropa ivoditelja aukcije zimskih igri u oslu... arve stop. -hvala vam.baå¡ lijepo å¡to ste doå¡li. nisam na popisu, ali znam veä‡inuih ljudi. prijatelj sam arve stopa.


to je neka greå¡ka. -imam nekogapo imenu fat lessons. -doä‘ite. moå¾ete doä‡i ovamo.-kaå¾e da je prijatelj arve stopa. ne, äekajte.-ne, u redu je, opustite se. vodio sam brojne tvrtke.kad me ljudi pitaju, zaå¡to provodim tolikovremena na ovoj aukciji, kaå¾em im, zato å¡to nikadnisam imao ovakvu priliku. kad sam bio djeäak, jedineigre u kojima sam sudjelovao na vrhu snjeå¾ne planinei loå¾enje kamina. zato iskreno vjerujem da ovo prvenstvo


äini mnogo u javnosti za naå¡ grad. ubojstva? -za sad samo nestanciosoba, ali uzorak uznemiruje. ovo mi je stiglo. otisci? -nije vaå¾an papir. prijavio je nestanak å¾ene prije nego juje ubio. cijelo vrijeme nas je gledao. å to trebaå¡? -mali tim,ja ä‡u odabrati ljude. dobro, ali neä‡u ni rijeäi o ovome.ni novinarima. -ni novinarima, vaå¾i. ne, dok ova jebena aukcija ne zavrå¡i. misliå¡ da je pravo vrijemei mjesto za to? -äœekaj.


idiote. -å to? arve? å to? ne plaäi. sluå¡aj, å¡to... gubi se. momäe. annette elden, 33 godine,nestala 12. prosinca, 2006. glava joj je pronaä‘ena na obali uarendalu. ostatak tijela nije pronaä‘en. forenziäki izvjeå¡taji spominjutragove pile na vratu. nije udana. ima dvojedjece s razliäitim oäevima. harry, imam imena i adreseprijatelja sylvije ottersens.


bila je u klinici 2. studenog, ali onise pozivaju na profesionalnu diskreciju. tamo se obavljaju abortusi. å to je? -magnuse,daj mi popis. -koji popis? popis lijeänika u gellionu.-mislim da proganja å¾ene koje prezire. -molim te. -svi lijeäniciiz gelliona zadnjih pet godina. otkud je znao? kako je mogaoznati da je sylvia ottersen bila trudna? idar verlessen. birte becker imala jedogovoreno kod istog lijeänika. lijeänik idar verlessen?-da, taj sam. uä‘ite.


birte becker i sylvia ottersen,obje su bile vaå¡i pacijenti? ne, obje su pacijentice iz klinike.nikad nisam upoznao sylviju ottersen. moå¾ete mi reä‡i tko ih je lijeäio? -ne,vezan sam profesionalnom diskrecijom. ona je mrtva. profesionalna diskrecija. imamo li nekeå¡anse dobiti njihove medicinske podatke? äœak iako je vi niste lijeäili?-teoretski, da. lijeänici iz klinike imaju pristuppodacima svih pacijenata, ako ih å¾ele vidjeti. ja to ne äinim. zbog äega vam je doå¡labirte becker? -to je tajna.


otkud znate arve stopa?-poznajem ga veä‡ godinama. istraå¾ujem prijevremene porode. imamo neå¡to donacija, a arvestop nam je najveä‡a podrå¡ka. ne bih rekla da äovjekkoji drå¾i do obiteljskih vrijednosti, podrå¾ava klinikukoja se bavi pobaäajima. struänjaci smo u mnogim podruäjima... g. stop podrå¾ava naå¡eistraå¾ivanje prijevremenih poroda. viä‘ate li se u javnosti? ne znam kako to mislite.-imate li zajedniäke prijatelje?


da, kreä‡emo seu istom okruå¾enju,pa... zaå¡to, znao bih å¡to ako... jeste li radili u drugimkrajevima zemlje? -da. u eidsvollu, lillehammeru. -imatesliku paviljona u mon plaisiru, u bergenu. -da, i u bergenu. å½ivite sami? da, ja sam vjeäni neå¾enja.-ima li trenutno ikoga u kuä‡i? jer, äini mi se da sam vidjelanekoga na prozoru dok smo dolazili. ako å¾elite malo istraå¾ivati naokolo,volio bih vidjeti nalog za pretres. ako nemate niå¡ta protiv,nazvao bih svog odvjetnika,


prije odgovora na daljnja pitanja.-to nije neophodno, dr. verlessen. povedite odvjetnikakad se iduä‡i put sretnemo. å to je ono bilo? -å to?-on joå¡ nije osumnjiäen. treba nam dopuå¡tenje za pretragu kuä‡e. znam to. -zaå¡to si gapitala za arve stopa? vidjela sam njihovu sliku. -pa?-bilo je to samo neduå¾no pitanje. isuse, svatko bi vidioda taj neå¡to skriva. nordijska kupina. da mi nisi rekao, nikad ne bihpomislila na tu sigurnosnu rijeä.


nordijska kupina.-to joj je bila lozinka. misliå¡ da je pravovrijeme i mjesto za to? arve stop. -idiote.-snimala ga je na sastancima... u restoranima, kod kuä‡e. trebaå¡ prijevoz? -ne. sluå¾bena obavijest o vaå¡oj suspenzijisluå¾be u policijskoj postaji u bergenu. u 8:45 vlak za bergenodlazi s petog perona. vlak u 8:45 za bergen staje napostajama gol, finse, voss i bergen. sljedeä‡a postaja je gol.


skrivaå¡ se u igraonici? -da.-bez brige, silazim na iduä‡oj postaji. putujeå¡ daleko? -u bergen.-bolje ti, nego ja. ja idem na trodnevni seminaro bio-identiänim hormonima. mislio sam da si plastiäni kirurg. kozmetiäka kirurgija moraiä‡i u korak s vremenom. zamijenit ä‡emo skalpelterapijom zamjenskih hormona. da moå¾emo usporiti proces starenja,ne bi ni bilo potrebe za operacijama. zapamtit ä‡u to. kako djeluju tablete?-spavam poput bebe. -super.


znaäi, otkazao si ono s olegom. å kolski izlet. zar nisi... å½ao mi je, harry. siguran sam daä‡e sve biti dobro. -oleg, ideå¡ li? hajde. -on zna da si prezaposlen. ti nisi njegov otac, harry.-kako to misliå¡? ne moram mu bitiotac da brinem o njemu. pokuå¡avam ti reä‡i... to je prevelikaodgovornost i za pravog oca. a kamoli za nas dvojicu.oprosti... jesi li se äuo s njim? zaå¡to ja ne mogupoä‡i? mogu li iä‡i s tobom? -daj, vozi.


bok, oleg. ovdje mathias. znaå¡ å¡to, sinoä‡ sam zaboraviopresluå¡ati poruke. harry je nazvao da kaå¾eda je sprijeäen. ne, znam. ne, nije te mogao dobiti,a ni tvoju majku. ne, ja sam kriv, oleg. oprosti. i'll see you in a few days wheni'm back from the conference. nisi to morao napraviti. spremni? to je sve. aasen, netko å¾eli razgovarati s tobom.


moja obitelj je posjedovala svete zgrade. i onu kuä‡u, takoä‘er. arve stop tad je radio za nas.bio je bistar, ambiciozan. moj otac mu je stvarno vjerovao. posao nije iå¡ao dobro,pa smo mu ponudili dionice. izradio nas je za godinu dana.prodao je zemljiå¡te za pravo bogatstvo. je li vam se netko od mojih koleganedavno javio? mlada å¾ena? -ne. sad kad gledam ovu sliku,vidim da laila bulji u njega. tad nisam imao pojma. obiteljski äovjek, je li?


sjeä‡ate li imena lijeänika vaå¡eå¾ene? -naravno, morton freiberg. je li ikad srela nekogapo imenu vetlesen? vetlesen? ne.-dr. idar vetlesen. znate li gdje bih naå¡ao policajcakoji je radio na sluäaju? rafto? on je umro. umro je nekako u to vrijeme. g. policajäe, oprostiteå¡to smetam dok se opijate. otkrili ste mnogo o meni.å¾elite li saznati viå¡e? popijmo å¡alicu kave u vaå¡oj kolibi.


istraå¾itelj rafto. moå¾ete li mespojiti s bolnicom haukeland? å to je ovo? jesam li uhapå¡en? -kolaä. trebam informacije o pacijentici.laila aasen. ne, sluå¡ajte me.ne znam tko joj je bio lijeänik. ali, moå¾da je doå¡la zbog pobaäaja.-sretan ti roä‘endan. onda ä‡u doä‡i s nalogom.-sretan ti roä‘endan, sretan ti roä‘endan, dragi svensone,sretan ti roä‘endan. idiote. nesposobni å¡upci. å to to radi?


vrati se. idiote. äœuo sam daje bio odliäan istraå¾itelj.-bio je samoubilaäki manijak. ionako bi ga suspendirali.naå¡li su svaå¡ta u njegovom stolu. stvari koje je krao s raznihmjesta zloäina. -je li to on? otkud vam to? -od kolege. da, to je on. imao je kolibu dolje niz obalu.iå¡ao bi tamo da se rijeå¡i bijesa. vjerojatno je bio pijan kad se upucao.


å to je ovo?ovdje na podu? ovo izgleda poput zrna kave.-moå¾da se htio otrijezniti. niste provjerili. -koliba je iznutrabila zakljuäana, a tako je izgledao. nije bilo å¡to provjeriti. je li imao obitelj? -å½ena ga je ostavilagodinu dana prije samoubojstva. mislim da je imao i kä‡er. znate li gdje je sada? -nemam pojma. postoji li joå¡ ta koliba? å to radiå¡ s mojomjebenom puå¡kom, idiote?


tu su papiri koje si traå¾ila. gdje je harry? -u bergenu. halo? -g. hole? -to je njegovtelefon. -mogu li priäati s njim? sad nije ovdje, alimogu mu proslijediti poruku. dobro, moå¾e. ovdje rebecca,nrs iz telenora. otkrili smo signal telefonajedne od nestalih, sluäaj mp2. nemam ovdje podatke.tko je to? -pogledat ä‡u. birte becker. odaå¡ilje li joå¡ uvijek? -da. primila sam ga prije jedne minute.-da, ali äekajte malo. da li se kreä‡e?


ne. poslat ä‡u vam koordinate.-ne, koja je adresa? parkway 1, 0139 oslo.-je li to sigurno toäno? da, parkway 1. je li sve u redu? srijeda, osim ako... da? u vlastitoj garaå¾i? -da. slavni harry hole. koliko tijela? -birte becker i gä‘icadahl. -gdje je katrine? -suspendirana. primila je poziv da su otkrilisignal telefona od becker,


ali nije naå¡la za shodno da topodijeli. -pitao sam te gdje je. to viå¡e nije moj problem. upucao se ravno u glavu.kako je to uspio sa saämaricom? preduga je, morao bi je saviti.metak mora biti tamo negdje. sreä‡om, imamo struänjake da to istraå¾e. siguran si da je bio sam? -vrata garaå¾ebila su zatvorena. samo par otisaka. pronaå¡li smo dva tijelau kuä‡i i telefon birte becker. bilo je to samoubojstvo. sluäaj rijeå¡en. mathias, sluå¡aj,nemam pojma kuda je otiå¡ao.


da, provjerila sam poruke.nije me zvao. kako mi moå¾eå¡ pomoä‡i?na jebenom si seminaru. mogu li ovo zadrå¾ati? -ne. -mogu li ovo zadrå¾ati?-da, nema problema. ne javlja se. katrine. makni se od mene. stani. mislim da zasluå¾ujem äestitke.


znaå¡ da nije bilo tako, kretenu.vetlesen se nije ubio. netko ga je ubiojer smo doå¡li suviå¡e blizu. poput tvog oca. moj otac se nikad ne bi ubio.nikad me ne bi samo tako napustio. makni se. makni seod mene, jebena å¡upäino. makni se. da, ja sam pijandura. laila aasen i arvestop su imali aferu, to je zadnje å¡to je moj otacotkrio, prije nego å¡to su ga ubili.


upala si u vetlesenovu kuä‡u, jer si sebojala da ä‡u otkriti da je to osobno, a tebe bi makli sa sluäaja.-vetles mu je bio svodnik. obojica su bili u bergenukad su ubojstva poäela. znam koliko to å¾eliå¡,ali ne moå¾eå¡ to ubrzati. nazvala sam kliniku gellion,vetlesen uopä‡e nije radio onog dana kad je trebaosresti birte becker. naå¡li su dva mrtva tijela unjegovoj kuä‡i i telefon birte becker. nije li to baå¡ prikladno? hagen imaubojicu, a arve stop je na sigurnom. zar stvarno misliå¡ daih je on ubio? -ne znam.


mislim da nitko odnas dvoje ne zna sigurno. moå¾da ti ovo povrati hrabrost. trebam tvoje oruå¾je.-ispred tebe je. zaå¡to te je zvao nordijskom kupinom? jer sam ih voljela sa sladoledom. oleg je opet pobjegao. nije vaå¾no hoä‡emo liveäeras dobiti ili izgubiti. najvaå¾nije je da proslavimoono å¡to nas je okupilo, te s tom snagom obnovimovrijednosti koje norveå¡ku äine velikom.


dakle, nije vaå¾no ako... za oko 56 minuta i 33 sekundeod sad, ali tko to joå¡ broji, svjetsko prvenstvo odeu beijing, denver ili montreal. jer, vjerujem u to svim srcem,oslo je veä‡ noä‡as pobjednik. pokuå¡ala sam nazvati,mislila sam da je s tobom. u redu je, kod prijatelja. samo mi se nije htio javiti.-zaå¡to ste se posvaä‘ali? ne å¾eli otiä‡i iz grada. mislila sam da ä‡e mu promjenadobro doä‡i, kao i meni.


gdje? -mathias ima kuä‡u u telemarku. poå¡to ionako posvudaputuje, to mu neä‡e smetati. sreo sam ga neki dan,nije mi to spomenuo. zar to stvarno å¾eliå¡?-ne znam å¡to å¾elim. nedostajeå¡ mi. u mojoj glavi je 50-50,ali u mom srcu je 100%. hvala å¡to ste doå¡li.-g. stop? g. stop, oprostite... å½eljela sam vam zahvaliti,jako mi se svidio vaå¡ govor. stvarno je bio nadahnut.


vidite, i ja sam bila siroäe, pa... to vas ne trebaobeshrabriti, mlada damo. moglo bi nam biti motivacija. -da. radim u bergen s mladima,u centru za skrb i znam koliko ste zauzeti.ali, ako ikad svratite u grad... karijeru sam zapoäeo u bergenu.piå¡ite mi. vidjet ä‡u å¡to mogu uäiniti.-da, oprostite. znam... znam da vas ljudi äekaju.-nema problema. g. stop å¾eli da znate da jeuå¾ivao u razgovoru. evo, 472.


nakon proglaå¡enja, bit ä‡e slobodan,ako ga å¾elite joå¡ neå¡to pitati. mathias. -gdje si? pokuå¡aosam te nazvati preko fiksnog. s harryjem sam. -da? jer, zvao sam ericove roditeljei oleg nije tamo, pa sam mislio... ne, naå¡la sam ga.bio je s drugim prijateljem. jesi li dobro?-da, sad je sve u redu. mathias... -moram iä‡i, na neku dosadnu veäeru, nazvatä‡u te sutra kad doä‘em. vaå¾i? nisi mogao otiä‡i nekomdrugom lijeäniku? -å to?


joå¡ dvije minute, dame i gospodo. tko je to? tko je to? svim gledateljimaå¡irom svijeta, hvala vam... ne. prestani. ne. iz beijinga, denvera,osla i montreala. -ne. samo jedan moå¾e biti pobjednik. 15. svjetsko zimsko prvenstvoodlazi u... -dva, jedan... oslo. hvala vam. äœestitke svima nama.


ovo su zadnji podaci kojemoå¾emo skinuti. niå¡ta nakon toga. daj mi popis svih poziva i dogovorakoje je imala dok me nije bilo. magnuse. -da, dobro. kad je ovo snimljeno? -prije dvadana. -ne, ne. kasnim s njom u å¡kolu. oprostite, imam samo jedno pitanje. proå¡li smo to veä‡ stotinu puta. -znam. znam da jesmo,ali moram neå¡to provjeriti. dr. vetlesen nije radio onog danakad je vaå¡a å¾ena naruäena kod njega. nije bio tamo. -zapisala jepogreå¡an dan. kako... -tata.


josephine, u auto. kako bihmogao zapamtiti kad smo iå¡li tamo? gospodine, pokuå¡avam vampronaä‡i å¾enu. pomozite mi. kako bih mogao zapamtitikad smo iå¡li tamo? gospodine, pokuå¡avam vampronaä‡i å¾enu. pomozite mi. ja ä‡u... gospodine, pokuå¡avam vam pronaä‡i å¾enu.-kako bih mogao zapamtiti kad smo iå¡li? pokuå¡avam vam pronaä‡i å¾enu.-...kad smo iå¡li tamo? da, hoä‡u sve te podatke. poå¡aljite mi.-daj mi kljuäeve od auta. molim? -i tvoj telefon. da? -rekli ste da jevetlesen lijeänik vaå¡e å¾ene.


i da nemate pojma zaå¡toje iå¡la kod njega. -da. ali, mojoj kolegiciste rekli da ste iå¡li oboje. nije me dobro razumjela.-snimila je taj razgovor. duå¡u, idi unutra.odmah ä‡u doä‡i, vaå¾i? slatka curica. nije moja. birte i ja smo pokuå¡avalidobiti joå¡ jedno. mislili smo da ä‡e nam to spasiti brak. obavili smo krvne testoveu klinici za hormonalnu terapiju. otkrili su da nije moja.


jalov sam. uvijek sam bio. ne mogu napraviti dijete.ali, ona je moja. razumijete li me?kako da je ne volim? ali, niste sreli vetlesenataj dan kad ste to saznali? ne, bili smo kod specijalisteza hormone. konzultanta. znate li kako se zove? da? samo malo. -prokletstvo. evo, dolazim.


nisi me nazvao. je li se oleg vratio?-molim? oleg? u å¡koli je. a harry? je li on tu? nije. kako te nagovorio da mu daå¡ one tablete? nije. -nisi to trebao uäiniti zbog mene. nisam to uäinio zbog tebe. uopä‡e se nije radilo o tebi. ispred njegove sam kuä‡e. ne mogu dobitirakel, poå¡aljite nekoga u njen stan.


oleg. oprosti å¡to si äekao. zaå¡to imaå¡ mamin telefon? hajde. imamo viå¡e zajedniäkog nego å¡to misliå¡. ni ja nisam znao tko mi je otac. magnus, lociraj rakelin telefon. oprosti, ja... u redu. harry, uhvatili smo njen signal,ide prema telemarku.


crveni volvo, registriran na mathiasalund-helgesena... rjukan, 2421. kuä‡a je priliäno usamljena. postoji samopristupni put. blizu je veliko jezero. helikopteri ne mogu uzletjeti zbogvremena, ali specijalci su na putu. ima li å¡to o mathiasovoj obitelji?-evo, neå¡to sam naå¡ao. jonas lund-helgesen, bivå¡ipolicajac, ostao bez posla 1989. skandal pri kojem seneka å¾ena utopila u autu. moguä‡e samoubojstvo. imala je sina.-stani. -otac nepoznat. -molim te. poslali su ga u sirotiå¡te. tko je vodio istragu o nestanku te å¾ene?-lokalni policajac iz obliå¾njeg mjesta.


kako se zove?-jonas lund-helgesen. jonas. ne. molim te, stani. harry? harry? izgubili smo ga. sjedni, harry. daj mi piå¡tolj. nisam oäekivao da ä‡eå¡ me pronaä‡i. moå¾da su tablete ipak pomogle. priäao sam s filipom beckerom. å to bi se desilo kad bi josephinesaznala da joj on nije otac?


joå¡ uvijek bi ga voljela.-pogreå¡an odgovor. pokuå¡ajmo opet. je li bilo u redu da sylvia ottersenubije svoje neroä‘eno dijete... samo zato å¡to nije znala tko je otac? to je bio njen izbor. prekratko. -moå¾da se bojala. å to je s tobom, harry? imaå¡ å¾enu koja te voli,djeäaka koji te oboå¾ava. zaå¡to si ih odbaacio?


zasluå¾uju bolje. -suviå¡e lako. jer sam sebiäan. ovisnik sam. nije ostalo mjesta za njih. kad sam prvi put vidio tvoje slike unovinama, sa svim onim odlikovanjima, mislio sam, "taj äovjekima savrå¡enu obitelj." a vidi tebe. posljednje pitanje. ovaj djeäak, koji äak nine zna tko mu je pravi otac,


koji je otrpio mnoå¡tvo likovapoput nas, otimali su mu mjesto, zasluå¾uje li njegova majka da å¾ivi? zaå¡to ne pitaå¡ njega? jesi li dobro? ubij ga. doä‘i, spreman sam. evo me, doä‘i. znam zaå¡to si krivio nju. cijelo vrijeme nisi u pravu.


nije bilo do nje. nije tvoja majka ta,koja te nije å¾eljela. veä‡ tvoj otac. njemu bi bilo bolje... da se ti nisi rodio. patolog je otkriotragove droge ketanome. ali, uzrok smrti bilo je utapljanje,uslijed äega je pluä‡a ispunila krv. 24 ubodne rane naä‘ene suu njenim ustima, na istoj udaljenosti, i na istoj dubini, sedam centimetara.


patolozi ne mogu odreditikakvo je oruå¾je koriå¡teno. nikad nije vidio iå¡ta sliäno. -uzimam.


whats movies online free whats movies online free Reviewed by lexibrennaa on February 14, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.